poniedziałek, 20 grudnia 2021

 Dlaczego warto brać udział w konkursie 

"Na skrzydłach wyobraźni"?

Część 2.

Oto kolejne refleksje uczestniczek poprzedniej edycji:

"Udział w zeszłorocznej edycji spowodował, że stałam się bardziej świadoma mojej twórczości. Bardzo się starałam, aby moje prace posiadały większą głębie, były bardziej dopracowane oraz w ciekawszy sposób przedstawiały dany temat." (Katarzyna D.)

"Przede wszystkim najpierw piszcie, potem poprawiajcie. Nie ma sensu zatrzymywać się co paragraf i dopracowywać, to może poczekać nawet na dzień przed ostatecznym terminem wysłania prac. Spokojnie. I nie martwcie się o to, czy dobrze wypadniecie. Liczy się to, że daliście z siebie wszystko i oddaliście pracę, która was zadowala." (Sandra C.)

"Udział w poprzednich edycjach konkursu podniósł mnie na duchu oraz dowartościował. Doceniłam przez to własne utwory i zaczęłam czuć się pewniej ze swoim piórem.' (Natalia P.)

"Moje opowiadania częściej niż nie są o tematyce, której zbyt często się nie widzi w środowisku szkolnym. Oprócz tego bałam się odbioru na mój styl pisania. Określam go osobiście jako "nazbyt poetycki", bo często zamiast opisać coś wprost, używam miliarda metafor, tylko dlatego, że chcę dodać scenie trochę "atmosfery".(...zebrałam się na opublikowania kilku moich prac na blogu, co chyba było dobrym pomysłem, a przynajmniej spotkało się z pozytywnym odbiorem ze strony tych, którzy mieli okazję je przeczytać." (Sandra C.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz